Job disponibil:

Asistent Manager

In localitatea: Oradea

Detalii:

Cautam pentru clientul nostru, companie ce activeaza in domeniul constructiilor, Asistent Manager!

 

Aceasta persoana va fi responsabila de:

 

  • Gestionarea tuturor apelurilor telefonici primite, a mesajelor de fax si a email-urilor;
  • Primirea corespondentei de birou, sortarea si distribuirea acesteia;
  • Asigurarea serviciilor de tehnoredactare si protocol;
  • Oferirea de asistenta in pregatirea deplasarilor, intalnirilor si organizarea de evenimente;

 

Ne dorim ca aceasta persoana:

 

  • Sa fie absolventa de studii superioare;
  • Sa aiba experienta anterioara intr-o pozitie similara (minim 1-3 ani)
  • Sa detina cunostinte si notiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office
  • Sa aiba experienta relevanta in realizarea de sarcini administrative si de secretariat (arhivare documente, organizare evenimente etc.)
  • Sa aiba abilitati de comunicare si abilitati interpersonale excelente;
 
In masura in care indeplinesti cerinte mentionate anterior si esti o persoana dornica sa avansezi si sa cresti profesional, contacteaza-ne acum la numarul de telefon 0772239431 sau trimite-ne CV-ul tau la adresa teodora@ams-hr.ro 

 

 




job

Aplica la acest job

Campurile marcate cu * sunt obligatorii

UPLOAD CV * - max. 1Mb .doc sau .pdf

Top